Berichten uit de hoogte

Nieuw leven

Hoera, een dochter!

Bernhard blijft een deugniet, want hij is een zij. Op dinsdag 17 juli om 17.17u is onze prachtige dochter Lucie Tara Nierop geboren. In ons nieuwe thuis in Utrecht. Moeder en Lucie doen het geweldig, vader doet zijn best. We kunnen niet wachten tot we Lucie over een paar jaar mee naar Nepal kunnen nemen om haar de omgeving te laten zien die tot haar heeft geleid. Tot die tijd vermaken we ons prima in Nederland op onze nieuwe stek, tussen de poepluiers, spenen, rammelaars, romperts, roze muizen en Nijntjes. Omdat alle andere zaken eigenlijk verbleken in vergelijking, laten we het hierbij.

World, meet Lucie. Lucie, meet the World.

Iris en Tim

gefeliciteerd!!!! Wat een mooie dochter zeg :) leuk dat jullie nu dichtbij wonen trouwens.

Groetjes van ons

Gerrie en Ronald

Gefeliciteerd. Wat een prachtige dochter.

Daphne

Van Harte Gefeliciteerd met jullie prachtig mooie meisje!
Heel veel geluk met jullie drietjes!
Genieten van doen jullie sowieso al, nu met Lucie erbij nog 'ietsje' meer :D

marijke smoolenaars

Hoi lieve paps en mams, ik heb de foto's goed bestudeerd,ze is echt prachtig, maar heb je haar helemaal alleen gebakken Dorieke want ze lijkt echt sprekend op jou!

Gladysji

Cogratulations

Rosemarijn

Gefeliciteerd met jullie mooie meisje. Geniet van elk moment, want het is echt waar de tijd vliegt. Geloofde het ook niet, maar ons kleine meisje is alweer 10 maanden en het is moeilijk voor te stellen dat ze ook zo'n hulpeloos klein wezentje is geweest als je haar nu meemaakt.

sanne

wat een mooie fotootjes! ik kom graag een keertje langs voor een beschuitje Geniet van elkaar

Neef Ramon

Goh, wat mooi zeg!

Wat harte gefeliciteerd. Dat ze een lang, avontuurlijk en gezond leven mag leiden!

Kees

Oh damn... Net nu ik in verwachting ben van een stoer mannetje kan het dus ook meisje worden? Complexe materie.. Maar wel geniaal mooi!!!

Welcome Lucie!!!

Hielke

Gefeliciteerd met jullie lieve mooie knappe dochter Lucie, wat een leuke naam. Ik kom heeel snel langs om haar te bewonderen.

Knuffels Hielke