Berichten uit de hoogte

Verhuisd!

Na twee maanden vertoeven bij (schoon)ouders, hebben we dan toch ons eigen plekje gevonden! Net op tijd, wat Bernhard zal ook niet lang meer op zich laten wachten. Ons nieuwe adres:

Gildstraat 25

3572 EJ Utrecht

Rust en regelmaat keert langzaam terug. Karel is al weer een maand aan het werk bij Triodos, Dorieke wordt steeds dikker en het EK is afgelopen. Verhuizing ging soepel met dank aan familie en een hele grote wagen. Dorieke is met moeite weerhouden van sjouwen maar kon zich ook goed vinden in haar rol als coordinator. Bugaboo staat in de gang en hydrofiele doekjes liggen klaar. Kortom, het volgende avontuur kan beginnen. Maar vooralsnog nog even met z'n tweeen ontbijten. We houden je op de hoogte!

zus

Vind ik leuk!

Go Bernhard!

Wally

Klinkt goed zeg!!! Wanneer is de housewarming?
En wat zou Bernard voor welkomstcadeau willen hebben denk je?

Hanneke Gauw

Hallo allebei,
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje.
Heerlijk dat het zo snel is gelukt en jullie daarmee
Bernard bent voor gebleven.
Wij volgen alles met spanning mee.
Liefs, Hanneke

Frits

Leuke buurt, maar zonder uitzicht op besneeuwde bergtoppen! Heel andere uitdaging staat voor de deur! In ieder geval zijn er een geroutineerde opa en oma aanwezig, dat stelt me gerust.
We volgen het met spanning.

martin

Welkom in Utrecht. Leuke stad weten we uit ervaring. Zijn jullie ijsliefhebbers? Roberto , de beste ijsmaker van het land heeft zijn zaak in Poortstraat, bijna bij jullie om de hoek Maar jullie hebben natuurlijk wel wat anders aan de hoofden dan ijs. Afijn, de groeten van Martin en Miriam.

Wilma Sloot

Veel plezier in jullie nieuwe huisje en succes met de laatste loodjes, Dorieke!

Hanneke Visser

Tot morgenmiddag!
Nog behoefte aan een lamp boven de tafel?

Annemieke

Dussssssssss Laat maar komen ! Jullie zijn er klaar voor.
Lieve Karel en Dorieke, succes en sterkte .
Tot snel en groetjes.

Pauline

Gefeliciteerd! Super om weer een eigen plek te hebben. Heel veel geluk daar! En succes met Bernard!

Liefs Pauline