Berichten uit de hoogte

Da sind wir wieder!

Een kort bericht. Na een serie geslaagde afscheidsceremonies in Pokhara en Kathmandu zijn we veilig en wel terug op Nederlandse bodem. Alwaar we meteen enorm werden ingeburgerd door een overdaad aan oranje. Erg leuk dat jullie zo’n groot feest voor ons hebben geregeld.

We zijn voorlopig bereikbaar op Dorieke’s oude nummer: 06-41468335. Sms je naam mee; we hebben niet alle nummers meer opgeslagen.

En wij zijn voorlopig trotse inwoners van Gouda. Daarom nogmaals het verzoek:

WOONRUIMTE IN UTRECHT TE HUUR GEVRAAGD

Bij voorkeur +80m2, +2 slaapkamers, handig voor ons met baby, vanaf juni en liefst minimaal een jaar contract, iets van een buiten (tuintje, terras, balkon), leuke buurt (liefst ten oosten van het Centraal Station maar elders kan ook), niet te ver van het centrum, bij voorkeur bestaande bouw en geen flat of Vinex-wijk, maandhuur in overleg maar minder dan EUR 1.000,- moet toch lukken. Veel voorkeuren, maar wie niet waagt…

Ken je iemand die z’n huis wil verhuren of aan het verkopen is maar even van de markt wil houden? Wellicht kan dit een ideale oplossing zijn.

Overige zaken

Inburgeren kostte ons ongeveer 2 minuten.

Het International Airport Hotel in Dubai draagt bij aan een soepele overgang tussen twee culturen.

De nooduitgang is een goede plek in het vliegtuig.

24 uur per dag stroom rocks big time!

Houd contact! Dat zullen wij ook doen!

Frank Blaakmeer

Welkom terug! En ja, de nooduitgang, heeeeerlijk.

mo burgerhout

Yeah weer thuis en weer terug in Gouda!! Kunnen we carpoolen als we gaan hoge theeen!!!

Hanneke Gauw

Hallo allebei,
welkom in dit kikkerland!
Hoop dat jullie gauw een nieuw nest vinden.
tot ziens. Liefs, Frits en Hanneke

Frederiek

Welkom terug in Nederland,

Heb genoten van al jullie avonturen en belevenissen in het mooie Nepal..

Tot snel,

Frederiek

Raoul

Welkom terug in die Niederlande luitjes!

Juliette

Airport hotel Dubai? Doriek, daar had je al een keer geslapen?!!! Hoop dat het dit keer niet was vanwege enorme vertragingen?

Welkom thuis, en tot snel.....!!

Kus,