Berichten uit de hoogte

Contact in Nederland

Nummer

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zijn we in Nederland bereikbaar op Dorieke's oude nummer: +31 (0)6 41468335.

Ontour

Inmiddels zijn we via Hyde Park, een droomhuwelijk in de Cotswolds, Goudse kaas, groot geworden nichtjes, Best Zoo ende Time Out in Utrecht aanbeland. Vanuit hier zetten we onze tour in Nederland voort. Maar daarover later meer. Belt en smst allen!

Anton Smoolenaars

Veel fijne dagen in Nederland.
Ik volg jullie door de emails te lezen en eerlijk gezegd ben ik af en toe een beetje jalours op jullie. T.a.v. de reportages over de ontwikkelingsactiviteiten zal ik t.z.t. een reactie geven.
Oom Anton

Anika

Nederland! Utrecht! Hier heb ik Juba nog drie weken te gaan, en ik moet zeggen dat ik wel naar mijn stadsie begin uit te kijken. Tot wanneer blijven jullie in NL?

Veel plezier daar!

Groetjes,

Anika

Ps. De foto's van het vorige blog zijn echt super. En werkwijzen van lokale mensen (pas om 10u beginnen, eerst een kop thee drinken en de krant lezen, nog drie thee pauzes en een zeer uitgebreide lunch en als het kan al om 4u weg en nog nooit van het concept notuleren gehoord hebben) klinken heel bekend in de oren. Maar wel mooi dat er verbetering is!