Berichten uit de hoogte

Dank en eerste contactgegevens

Wij gaan er bijna vandoor! We hebben nog wat handige informatie, maar we willen ook nog even terugblikken op het afscheidsfeest afgelopen zaterdag.

Damn, dat er zoveel mensen in ons huis passen... Maar het was een fantastisch afscheidsfeest! Ook al dreigde het bier om 22.45u op te raken, hebben we het toch tot 6.00u 's ochtends kunnen redden met de laatste strijders.

Wehopen dat we iedereen de aandacht hebben kunnen geven die ze verdienen, maar bij deze allemaal hartelijk dank voor KaDo's,sfeer, mooieherinneringen, langskomintenties, huwelijksfelicitaties, de verraste blikken daaraan voorafgaand, zeep, lege dozen, 2,5 dimensionaal Twister en al het andere wat deze lijst nog langer zou maken.

Tevens kunnen wij jullie feliciteren, want jullie staan nu te boek als deelnemers aan de eerste flashmob op Nepalese muziek ooit. Jan Kooijman zou trots op jullie zijn. En wij zijn dat ook. En nu gaan we vliegen.

Bijgaand op veler verzoek de contactgegevens voor zover bekend. Eerste twee maanden zitten we in Kathmandu, vanaf januari in Pokhara. Voornaamste nieuwsbron zal ons reisblog worden, hier kan je je e-mailadres opgeven en dan ontvang je bericht zodra wij iets plaatsen. Facebooken LinkedIn zijnook altijd handig. Keep in touch!

E-mail Karel:karel.nierop@gmail.com

Fax: 00977-1-5524743
E-mail: vsonepal@vsoint.org

agnes

lieve Dorieke en Karel
even een dikke kus en ik ga jullie volgen
geweldig het leven pakken zo met elkaar
agnes

Amy en Kevin

We wensen jullie heel veel succes, heel wat waardevolle ontmoetingen en vriendschappen, onvergetelijke avonturen, ... toe. We volgen jullie, mede-vso'ers ;-) het ga jullie goed!!!

Anne-Mieke (die van Leonie, hihi)

Good luck! en ik volg jullie online!

marie-jose( tante)

Lieve dorieke en karel,
Heel veel geluk in jullie huwelijkse leven, want dat lees ik tussen de regels door. maar bovenal genieten van datgene waar jullie al zo lang naar uitkeken. ik ga jullie zeker volgen, want jullie maken iets moois van dit leven!
Liefs
tante

marijke en jacques smool.

Hoi wereldburgers,
Niet alleen misten we jullie afscheidsfeest, door weer een onvermijdelijke maar heerlijke terschellingweek, maar tussen de regels door gelezen ook nog jullie huwelijk.Wat een avontuurlijk begin dat kan bijna geen sleurhuwelijk worden. We gaan jullie volgen. Gefeliciteerd, heel veel plezier en dat het maar alles mag brengen wat jullie wensen. Liefs oom en tante

Frederiek

Volgens mij zijn we zaterdag te vroeg vertrokken, waardoor we het huwelijks aanzoek (?) hebben gemist!! Wat geweldig zo alles bij elkaar! Succes met de eerste hectiek in Kathmandu en mochten jullie langs Boedhanath gaan, mail ik jullie graag alle ins en outs! Geniet, liefs

Floris

Nou ik moet zeggen dat ik het dus helaas niet heb gered naar de flashmob...het was leuk jullie nog even gezien te hebben in Gouda! Ik wens jullie veel plezier en stuur een video van jullie met de dans tijdens oud+nieuw in Nepal...

Roset, Jorg, Isa, Jasmijn

Lieve Dorieke en Karel,
Het was heel goed om jullie nog even te zien. Super gezellig feest! Heel veel plezier en ik volg jullie online!
Dikke kus!